משלוחים מהיום להיום למשרדי עורכי דין החל מ- 50ש"ח

 

שליחויות לעורכי דין הן שליחויות שמתבצעות לעיתים בדחיפות, מה שמחייב את חברת המשלוחים להיות כמה שיותר בעלת וותק וניסיון, מקצועית ומיומנת. עבודתם השוטפת של עורכי דין כרוכה בהרבה מסמכים אותם עליהם להעביר ליעדים שונים. ברוב המקרים נדרש המקור לכן לא ניתן להסתפק בשליחה במייל ויש להעבירם פיזית ליעדם. על משלוחים מהירים למשרדי עורכי דין אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם. 

משלוחים מהירים למשרדי עורכי דין

ניירת ומסמכים רבים חייבים להגיע במועדם לבתי משפט או לצד שמנגד כשמדובר במשלוחים של עורכי דין. לכן השליחות חייבת להתבצע באופן מתוזמן, מאובטח ומדויק ועל עורכי דין לבחור בקפידה את חברת השליחויות עימה הם מעוניינים לעבוד.

מסירות משפטיות חייבות להגיע באופן אישי לנמען, ללא טעות ובתוך פרק זמן מהיר. החברה איתה עובדים מחויבת לאחריות גבוהה, דיוק ומערך לוגיסטי מתקדם. חברת שליחויות המתאימה למשרדי עורכי דין היא חברה המסוגלת לספק מעטפת יעילה ורחבה של שירותים.

גם כשהשליחות היא בלתי מתוכננת ודחופה, חברת השליחויות חייבת להיות מסוגלת לבצעה ובתוך פרק הזמן שהוגדר.

שליחויות מהירות לעורכי דין

כחלק מעבודתם השוטפת והיומיומית של משרדי עורכי דין הם נדרשים להעביר כמות גדולה של ניירת משפטית ליעדים שונים. לעיתים מדובר במסמכים סודיים וההעברה חייבת להיעשות בזמן ובאופן מדויק ומאובטח.

בין היתר שולחים עורכי דין מסמכים לרשויות השונות, ללקוחות פרטיים, למשרדי עורכי דין אחרים, לבית המשפט ועוד. חברת שליחויות המבצעת שליחויות עבור עורכי דין מחייבת את שליחיה לשמור על סודיות ועל דיסקרטיות, להקפיד על מסירה מדויקת ולהחתים את בעלי התפקידים הרלבנטיים על קבלת המשלוח.

כל משלוח נמסר באופן אישי וברמת שירות גבוהה המייצגת את הלקוח. המעטפות והחבילות אינן עוברות הרבה ידיים והשליח אחראי על איסופן והעברתן תוך זמן קצר ביותר ליעדן, בהתאם לדחיפות ולהסכם החתום בין משרד עורכי הדין לבין חברת השליחויות.

שירות מקצועי ואמין, עמידה בלוחות זמנים, אדיבות השליחים, מחירים אטרקטיביים  וביצוע איכותי, יעיל ומהיר הם הקריטריונים לפיהם בוחרים עורכי דין את חברת השליחויות עימה הם עובדים.

 

חדש!!! הזמנות אונליין

English English עִבְרִית עִבְרִית

Journey Information

Options

Map

Loading map...
Distance
Journey Time

לקבל הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:

השירותים שלנו

טיפים שכדאי לדעת