משלוחים אקספרס החל מ- 50ש"ח

משלוחי אקספרס מבטיחים הגעת המשלוח עוד באותו היום ליעדם. בעלי עסקים יכולים לקבל את הזמנותיהם עוד באותו יום ולא להיות מוגבלים עם מלאי חסר. הצרכנים מזמינים מוצרים דרך האינטרנט ולא צריכים לחכות מספר ימים עד שיגיעו. על יתרונותיו של משלוח אקספרס אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

משלוח אקספרס 

משלוחי אקספרס מהווים פתרון לוגיסטי מצוין לחברות הייטק. חברות השליחויות מספקות שליחויות מהירות להייטק עם דגש על שירות מקצועי ואמין, בפריסה ארצית, משלוח מהיום להיום לכל מקום בארץ.השירות יעיל ונעשה בהיקף רחב תוך שימת דגש על שירות ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת.

חברות ההייטק עומדות ב"חוד החנית" העסקי של ישראל  בזכות חדשנות ופיתוחים פורצי דרך בתחומי שונים, ביטחוניים, אזרחיים, עסקיים ופרטיים. כדי לשמור על המיתוג הגבוה שלהן ברחבי העולם הן חייבות לעבוד סביב השעון. להקפיד כל העת לפתח ולחדש  ולעמוד בלוחות זמנים קצרים ולחוצים. לכן חברות הייטק זקוקות לשירות מהיר ויעיל ביותר בכל הקשור בשינוע ואספקה. לכאן נכנסים משלוחי האקספרס.

מה נדרש ממשלוח אקספרס ?

מענה מיידי, עמידה בלוחות זמנים, פריסה ארצית, שילוח עירוני ובין-עירוני והעברת השליחות תוך מספר שעות בודדות. אלו דברים שהופכים חברת שליחויות אקספרס ליעילה ומתאימה.

כשהזמן דוחק והשליחות חייבת כבר לצאת, יש להימנע מבחירה פזיזה של חברת שליחויות. לא כל מה שקופץ ראשון או מציע מחירים זולים הוא מה שהכי מתאים.

הבחירה בחברת שליחויות אקספרס להייטק צריכה להתאים לזמינות ולדינאמיות המתבקשות עבור המשלוח. לכן בראש ובראשונה יש לבדוק שהיא עומדת בסטנדרטים הלוגיסטיים המתבקשים.

כמו-כן, מומלץ לבדוק המלצות ברשת והאם זמני התגובה והיכולת המעשית אכן מבוצעים בפרקי זמן קצרים. 

משלוח אקספרס באחריות ומקצועיות

חברת שליחויות מהיום להיום בפריסה ארצית, עם דגש על שירות מעולה ויעילות גבוהה ביותר היא חברת השליחויות המתאימה להייטק. הזמן הוא קריטי והוא מהווה תנאי בסיסי והכרחי לשביעות רצונם של הלקוחות וליעילות העבודה בהייטק. אחריות, זריזות ואמינות הן מה שנדרש מחברת שליחויות אקספרס. פתרונות שילוח מהירים המבוצעים מיד ובאופן בטוח.

חדש!!! הזמנות אונליין

English English עִבְרִית עִבְרִית

Journey Information

Options

Map

Loading map...
Distance
Journey Time

לקבל הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:

השירותים שלנו

טיפים שכדאי לדעת